الشخبطه هواياتي المفضله لما بتكون حالتي كده .....و الشخبطه طولت معايا المره دي .....
(سؤال يطرح نفسه) هو انا اتجننت ؟
هو ده زهق ولا زي ما انا حاسه انه قرف؟ يمكن قرف متنكرعلي شكل زهق ؟؟ يمكن ملل ؟
 تعرف يمكن ايه؟
يمكن عشان انت بعيد اوي..
بضايق اوي لما افكر ان الاحساس الرخم الي انا حساه ده بسببك بزعل جدا عشان انت ملاك..ازاي تكون السبب ؟

علطول اقول انا السبب .. وديما انا الغلطانه..

ما انا الي غلطانه لاني كلمتك في وقت مزاجك فيه مش تمام..

مش انت الغلطان انك كلمتني وحش!

و انا الي غلطانه لاني كذبت..

مش انت الغلطان عشان هدتني!

وانا الي غلطانه عشان قلقانه عليك..

مش انت الغلطان عشان نسيت تكلمني!

و انا الي غلطانه اني بخاف عليك..

مش انت الغلطان انك بتموتني من الخوف عليك ولا عشان !

وانا الي غلطانه.... انا الي غلطانه علي طول....

وتبقي غلطان و اطلعك براءه قدام نفسك ..والبس انا الاحمر!

لاعتقادي بانك ملاك برئ يحوم حولي......

تعرف فقت امتي..؟!

لما جرحتني و ملقتلكش عذر

لما كسرتني و ملقتلكش سبب

لما دمرتني و ملقتلكش مبرر

لما ظلمتني و ملقتلكش حجه

لما لقيت اني مش لاقيه غلطه امسكها عليا

كلمه قلتها

لما لقيت نفسي مش عرفه احكم عليا لاني و بكل بساطه بريئه

معرفتش حتي الفق تهمه

لما ملقتنيش عرفه حتي اغلط مين....؟

حولت ارمي التهمه علي الظروف(الظروف اضطرتك ل....)

بس الظروف مكنش ليها ذنب....

حولت اقول انه القدر(القدر اسي عليك ف.....)

بس القدر مكنش ضدك....

حولت اقول حجات كتييييربس اكتشفت ان مفيش حاجه رضيت تظلم نفسها عشانك.....

الا انا...........

بس انت (سقت فيها...)

اكتشفت ان الي كنت بتقولي عليها طيبه طلعت هبل......

(تنحت) و انا بفكر كده ياااااااااااه.....طلعت هبله.....

ساعتها (وغصب عني واللهي)ملقتش غيرك احمله مسؤولية غلطك.........


(و اكتشفت اني انا الضحيه) و طلعت انا الملاك..!