بقالي كتير مبكتبش و ده بسبب حاجات لا حسر لها اولها الخنقه و الرتابة و اخرها الاشتياق و الملل و المفروض استحمل و اسكت توهان مفيش بعده و تكرار لحكايه خيبه بتخنقني ف كل مره تعيد نفسها فيه و تفرضض احدثها عليا بشكل يخلي قلبي يصرخ و يقول اه ه ه ه تكرار ممل و سخيف لحكايه قديمه لا نهايه لها و ع رائي نرمين نزار حكايه تقتل ف روحي مثل السرطان....







اغنية انهرضه و كل يوم (كان نفسي تكون معايا)






اسبوع ف ال2 ف ال3


عماله اتفتفت (ا-ح-س-ي-س-)


ضيعت كتير مع اني عارفه انا و هو خلاص خلاويص


دي من كتاب تقريا و الله اعلم "اقفل عليك حلمك"


























حطيت منيكور اسود

لبست اسود

بكتب بالاسود

و قفلت علي نفسي مع احزاني ف اوضه ضلمه

مش شيفه فيها غير سواد


ووقفت ف الصف اخد ال عزاء ف روحي







بنسي الدنيا و اسمعلك


و روحي تروح و ترجعلك


و توحشني و انا وياك


و تحنلي و انا ف حضنك


مليش ف الدنيا الا هواك




دي اغنيه ....................بحبها اوي(محوله صغيره لرفع روحي المعنوية شويه صغنطتين)
و الورده دي لنفسي عشان اصلحها