عك .. انصح الناس الجميله المتفائله انها تحافظ علي تفائلها ..

هلاوس الصدمات المتكررة..

انا مش هستناك تظهر من اكتر حتي ضلمه في حياتي تاني ..
انا مش هستناك اصلا تاني ..

جايز الباب هيفضل مفتوح بس مش هفضل رايحه جايه قدامه و كل ثانية ابص في الساعه و اقول ياه ده مافتش غير ثانيه..!
مكانك في قلبي موجود ليك لوحدك سواء جيت او لا ..

بحبك و مش بستناك ..معادله صعبه
و مش هستناك تحبني عشان انا حبيتك ليك انت ل شخصك و ذاتك و دماغك وجنونك..
لكن ماحبتكش عشان ان بتحبني و بس ..
انا مش امعه ..!مش لما تحبني هحبك و يوم متمشي همشي و اكرهك ..!
انا هحسن حتي لو انت اسأت او مهتمتش
انا بعمل ده عشاني ..
جايز تقول عليا مبالغ فيا..و جايز برده تقول عليا معقدة  ..فليكن ..!

حاجه مريحه لما تحب حد اووي و متستناش منه اي حاجه خالص ..
انا مش هعيش علي حلاوة الروح و حلاوة الذكريات انا بس هشفي نفسي بيهم مش اكتر ..

انت حبيبي مهما عملت ..و مهما محبتنيش *
*من بلوج روح قلب ماما