عمرك جربت تركب عجله علي البحر واخر موجه تلمسك  ..
انا جربت كتتتتتير :))
فكراك انهارده كتير..

فاكر يجي من 12 سنه لما كنت بتخدني وراك ع العجله و نروح ناكل ايس كريم من بعيد
اصلا احنا اتعرفنا علي بعض بالعجل ..كانت لحظة تاريخية علي فكرة بس احنا مخدناش بالنا..
طيب فاكر البوم عمر دياب علم قلبي لما اكتشفناه سوا ..و لما كنت بتنزل السلم كله بالعجله ..كنت بتبهرني ! 
وبننهي اليوم بقعده طويله تحت نشوف الشهب والنجوم ونراقب السما و نحكي ..فاكر؟ ..انا فاكره..كويس اووي اووي
فاكر لما عجلتي اتكسرت و نقلناها علي عجلتك و قضيت بقيت الصيف من غير عجله :') فات يجي 8 صيف من غيرك ..من غير عجل !
انت مش حقيقي دلوقتي عشان هتفضل بالنسبه لي الولد الصغير اللي بشعر اصفر شبه شعري ..
بيلعب معايا بالعجله و يخدني وراه و يجبلي ايس كريم
مكنتش ابدا تفهم زعلي ومشكلي بس كانت ديما بتحاول تساعدني.وغالبا كانت بيفشل بس انا كنت بمبسط ان في حد معايا .... مكنتش لوحدي :')
وكالعاده..باخد من الحكايات بس البدايات السعيده وديما النهايات المفتوحه
وبتخطي كل الزعل والحزن والمشاكل وبنساه
واحتفظ بس باللحظات الملونه اللي بتلمع ..!