انا عايزة حضن 
حضن ابيض شفاف واسع اووي وفي نفس الوقت محكم
كبير يساعني و ميبقاش مبهوق

حضن طويل ومن حنيته احسه اطول..
انا عايزة حضن وكتف مريح اعيط عليه 
عياط مبعرفش اعيطه
عياط بشحتفه ورعشة
كتف يستحمل ملح الدموع ..
عايزة ايد تطبطب عليا من جوه
تشيل الوش القوي و النص ضحكه
تلملم فتافيتي المتنتوره 
تلزقني ب بوسه في الهوا..
عايزة ايد اقدر اتعكز عليها
عشان لما ازعل ,لما اغضب ,لما تكسر امسك فيها اووي..
انا عايزة عنين تبص ف عنيا ومتغلطش في قرايتي
مش بس تعرف اني مكسورة و خايفه
لا كمان تعرف السبب
اصل البوح عن الوجع ومعاه بيوجع..
انا عايزة حد يعرف يحتويني كلي علي بعضي
بالمليون شخصيه اللي جوايا
يتعلم حضن العنين و الاحتواء عن بعد
يعرف قد ايه النوم في حضن الاحساس بيريح
يحس بالاشارات اللي طالعه مني و يترجمها
ومن غير كلام يخطفني يخبيني جواه 
ويحميني مني..


الخلاصه: انت اللي انا محتاجاه ..انت بس ومش اي حد تاني ..فارجوك متخلنيش اتعكز علي حد غيرك وانت موجود! :(