انهارده ..يوم يوجع
انت وحشتني
و الوضع مأسوي هنا ...مأسوي خالص
كان لازم ابدأ في المشروع الاخير عشان التسليم يوم الحد...ده اول تصميم ابدأ فيه وانت مش معايا...عشان كده بهرب منه بقالي اكتر من اسبوعين
بس انهارده ..انهارده كان لازم ابدأ
فتحت الالوان..فرشت الورق قدامي..طلعت الفرش..البالته
..الاقلام
اول مره امسكهم من ساعة ما انت مشيت..فاكر اخر مره لما كنت بشتغل معاك..لما قعدنا نتخانق علي درجه اللون ..ولا دي ماكنتش اخر مره نشتغل سوا ..مش قادرة اركز..
انا عندي صداع..وايدي بتترعش بطريقه مرعبه
وانت وحشني
فضلت اشجعني ابدا..ماما مش هنا..ولا انت..
مفيش وقت الدكتور تشوف فيه التصميم قبل التسليم
لازم ابدا ..وهبدا وحدي..انا لوحدي
شمه ريحتك في كل حاجه وحسه بيك
كنت بحاول ابقي متماسكه
بس اللون الازرق معرفتش افتح غطاه تاني زي كل مره..حولت و معرفتش..ومالاقتكش
وابتديت فجأه اعيط عياط هستيري..بصوت عالي وشحتفه..بعد مارميت كل الشغل في الارض
فضلت الف في البيت..وانا بتمتم وسط الشحتفه..يارب ..يارب
ومش بقول حاجه مش عارفه ادعي
واعيط..
شغلت المشاية و فضلت اجري اجري اجري
كاني بهرب من كل حاجه..كاني ببعد
هديت شوية دخلت الاوضة ابدا تاني..
شغلت البلاي ليست عشوائي
ياسمين حمدان لا مش انا اللي ابكي
فضلت اغني باعلي صوت عندي
لا مش انا اللي ابكي ..واعيط
مش انا اللي اشكي...واعيط اكتر
طفيت النور
نمت علي الارض في وسط الاوضة جمب الالوان والورق والتصميمات اللي مرمية في كل حته
وانا عقلي بيدور بعنف علي اجابات لاسئله غبيه
ليه حد يسيب حد وهو بيحبه..ليه يسيبو بعض وهما بيحبوا بعض...ليه؟؟؟
ده قمه الغباء..الغياب غباء..انت غبي
وانا بحبك
وتعبت
ووحشتني
وريحتك في كل حاجه ..وطيفك محاوطني..ببص جمبي في لهفه علي امل اشوفك
بس انت مش هنا..انا بس ..انا لوحدي
وانت وحشتني
انا فزعانه..اوي
وتعبانه
وصوتك وحشني
ومش عارفه اعمل ايه...ازاي تقنع حد ان انت بتحبه بكل عبله ..مهما عمل مهما كان مهما هيحصل وحصل
ازاي؟؟
انا مش قادرة اركز ..خطوطي بتترعش وعماله اطلع بره
التسليم يوم الحد ..وانا مش قادرة
انا مش قادرة
انا موجوعه..ومش عارفه اعمل ايه
انت غبي ووحشتني بغباء
ومش عارفه اتنفس..حاسه اني بتخنق..الاكسجين بيخلص..والاوضة بتضيق
ولازم ابدا واخلص
يا الله..ساعدني
يارب اللون الازرق يتفتح..
ليه ماينفعش اصحي بكره والقيك
ليه مايطلعش كل ده كابوس
واصحي الاقيك
ليه..؟؟
يارب يطلع كابوس واصحي ..يارب
يارب انا موجوعه
وهو وحشني ..
مش عارف ابطل عياط
بُعدك وجعني وجعني اوي وجع فوق الوصف  والاحتمال..
وانا ..انا فعلا مش عارفه اعمل ايه..
وانت فعلا والله وحشتني
تعالي بقي ..