وازق بكل قوتي الناس بعيد اوي

كلهم يمشوا الا انت
انت اكيد دلوقتي بتكرهني اوي

تعمل كل اللي ممكن عشان توصلي
وانت اكتر واحد انا عايزاه بعيد
عشان مبعرفش اكدب عليك
وفي نفس الوقت انت مابقتش تفهمني
وفي نفس الوقت بردو انا بحاول ابقي كويسه
وانت بمجرد ماتسمع صوتي هتعرف اني مش كويسه وهتوجهني بده
وانا عارفه كويس بس دي اخر حاجه انا عايزة اسمعها
معنديش اي استعداد اني احكي
ومش قادره حد يسالني مالك
انا بس بحاول اغلوش عليا واعدي الشهر ده
وبعدين ابص جوايا واشوفني واصلحني
بس انت فضلت تحاول توصلي
مكنش فاضل غير ان انت تكلم ماما عشان تلاقيني
وانا كنت بهرب علي امل ان كده احسن
بقالي شهر بهرب وانت مابتيأسش
في الاخر زنقتني ورديت عليك
شرحتلك كل ده مافهمتنيش
كنت بتكلمني بنرفزه
قولتلي كذا مره يا هند وانت عمرك ما بتنديني باسمي
بس عشان تبينلي قد ايه انت مضايق
مفهمتنيش وانا مقدره ده ومقدره زعلك ونرفزتك
وعارفه اني اتماديت
بس الحقيقه انك هديت كل اللي انا كنت بحاول الصمه بقالي اكتر من شهر
ودلوقتي انا حقيقي مش كويسه
خالص
اضعاف اضعاف ما كنت ..
هف

 حولت كتير ان في الوقت اللي ابقي مش كويسه فيه افضل وسط الناس ..ماعرفتش
النظرية بتقول:
"حزنك تقسمه مع نفسك وفرحك تقسمه مع حد بيحبك كفاية لانه يفرح اكتر منك "
وانت بتعيب عليا ده ..انا شايفاها ميزه!