الموقف عبثي بطريقه فظيعه

وانا كرامتي وجعاني اوي وقلبي كمان
ومش عارفه اعمل ايه
الغضب مليني ,وبيفيض
غضبانه مني ومنك ومن اللي حصل و اللي لسه هيحصل و اللي مبيحصلش
غضبانه عشان انا معايا ومش لقياني عشان انا مش عايزة اتوه مني
غضبانه عشان انا مش فاهمه ومش عارفه اعمل ايه
غضبانه عشان بقيت مسالمه اوي
غضبانه عشان سيبتك تكدب عليا
غضبانه عشان بسيب الناس تغلط فيا وبعدين بسامحهم من قبل حتي مايتأسفوا
وغضبانه عشان غالبا مابيتاسفوش
غضبانه عشان انت بأيدك بوظت كل حاجه
غضبانه جدا بقي اني هونت عليك
مقهورة من كتر الغضب عشان ديما بيبقي في واحده تانيه ديما انا مش كفاية مهما عملت 
غضبانه عشان انا اللي كنت بتحايل عليك وعشان السيتيواسيون اتقلبت وانك رغم كل ده برضه مشيت
غضبانه عشان انا لوحدي وانا بكره الوحده والاكتفاء الذاتي الغبي
غضبانه من الخيانه
غضبانه عشان بقيت بعيط طول الوقت ومبقاش ليا مصدقيه عندي لما اقولي اني كويسه او هبقي
غضبانه عشان انا صعبانه عليا من اللي حصل
غضبانه عشان معنديش صحاب واللي المفروض صحابي انا بس اللي صاحبتهم لكن هما لا

غضبانه عشان طول الوقت بقيت متوتره وغضبانه
غضبانه عشان مبقتش عارفه اتواصل صح مع الناس ومش عايزه اتكلم مع اي حد علي اي حاجه
غضبانه عشان جيت علي نفسي اوي وجم عليا اكتر
غضبانه عشان انا متساهله مع الناس اللي بحبهم فبيغلطوا اكتر
غضبانه عشان الناس اللي بحبهم مابيعملوش لزعلي حساب
غضبانه عشان ديما اللي بحبهم بيوحشوني اضعاف اضعاف مانا بوحشهم

غضبانه من الوجع موجوعه طول الوقت وجع فوق الوصف والاحتمال
غضبانه منك من كتر مابحبك
وغضبانه انه هان عليك كل ده انا هونت عليك
موجوعه بقي ومش عارفه ابطل اعيط ومش عارفه اتنفس مش عارفه انام ولا اكل ولا اشتغل
غضبانه عشان جوايا كل الغضب ده ومش عارفه اطلعه ولا عارفه ابطل اخزن شحنات غضب جديده