ازيك يا يحيي ؟
عامل ايه عندك يارب تكون مبسوط و تكون كمان مرتاح ..
وحشتني و عايزة ابقي اشوفك قريب بقي..
وصلتلك العمره ؟ كان نفسي انا اللي اعملهالك الاول
عارف انا وعدت فاطمة اني مش هعيط تاني ..بس بعيط تاني كتير..
عبد الرحمن كلمني كذا مره بس انا مردتش ..مش عندي طاقة للكلام ..الكلام بقي مرهق اوي
بعتلي رسالة قاللي انه عنه مشكلة وعايز رأيي ..عارف قاللي ايه بعدها ..قاللي انه بيحترم رأيي جدا و بيثق فيا زيك كده
ف فهمت انه عايز يحكيلك انت ..
حكاللي عن الاحسان اللي بيترد عليه بظلم بدون سبب
وقاللي مش ربنا قال هل جزاء الاحسان اللي الاحسان " ازاي ه يحصل
اتكلمت معاه كتير ..بس فضلت الاياه في دماغي بتزن كذا يوم "هل جزاء الاحسان اللي الاحسان "
بس ربنا ماقلش ان الجزاء ده من الناس ..
عمر كمان بعتلي يطمن عليا ..ومن بين كلام كتير اوي قال انه بيشوف فيا كتير منك ..
انا خفت ساعتها ..بس عارف امبسط انهارده لما لاقتني عارفه كويس اوي كان ايه هيبقي رأيك في كل اللي بيحصل ده..